SK23 0900 0000 0051 1953 9794

Priatelia, krásna bartrová spolupráca sa podarila :) Konkrétne s eshopom diakonino.sk, kde nájdete špeciálne pedagogické pomôcky, či hračky, a aj iné špecializované potreby, napríklad pre miestnosť Snoezelen. Mohli sme si vybrať hry, ktoré by nášho Ondrejka posunuli v jeho pilnej práci a aby napredoval. Týmto článkom Vám tie hry predstavíme a ako ste už u nás na stránke zvyknutí, budú aj videá, ako s nimi Ondrejko pracoval.

Hry sme vyberali podľa konkrétných potrieb, ktoré je nutné v Ondrejkovom prípade dotrénovať.

Takže prvou hrou bolo: Priraďovanie podľa farieb

Pri tejto hre som zostala milo prekvapená, že si vedel Ondrik spojiť farbu so zeleninou. Väčšinou ho vždy pri takýchto hrách pletie zvyšná farba na danom obrázku, avšak tu sa k nej ako profík posadil a poskladal na druhýkrát úplne sám. Takže teraz ju používame na priraďovanie, ale aj na ukazovanie prstom na zeleninu. To mu ešte veľmi nejde, ale myslím, že to pôjde časom. Táto hra je naozaj všestranná. Má kvalitné spracovanie a aj pekné farby, takže dieťa zaujme. Jediné, čo by som možno zhodnotila ako mínus je to, že tam mohli byť viac lokálne a bežné ovocia a zeleniny.

Druhou hrou bolo: Nájdi ovocie

Až teraz keď píšem článok, som si uvedomila, že máme obe hračky s ovocím a zeleninou :) Ale nebolo to zámerné. Túto hru som vybrala kvôli tomu, aká je opäť všestranná. Ondrejkovi sa veľmi páči, že sú tie ovocia "živé" :) Zvládol ju pochopiť na prvýkrát a robí ju sám, s menšou mojou pomocou. Je super v tom, že dieťa vidí foto a na základe foto priradí "reálnu" zeleninu či ovocie a navyše má predlohy, ktoré sú obojstranné a na druhej strane sa nachádza predloha s tieňom danej zeleniny a ovocia. Je to veľmi praktická hra, a za mňa aj na cesty určite. V jednej krabici veľa zábavy a učenia zároveň, obsahuje aj vrecúško. Skúšam s Ondrejkom aj verziu bez predlohy, aby dal všetky jahody na jednu kôpku a na druhú trebars cuketky. Veľmi kvalitné hranie a rozvíjanie zručností.

Treťou a najdrahšou vecou boli: Svetelné kolieska - 5 ks

Špecifikáciu všetkých hier a pomôcok si viete na linkoch prečítať. Preto ich nebudem prepisovať aj do článku. Jedná sa o nabíjaciu základňu so svetelnými kolieskami, ktoré každé z nich má iný povrch a farbu. Sú určené na rozvoj jemnej motoriky, rozvoj zmyslov a aj na objavovanie nových povrchov. Ondrejko si kolieska ukladal ako vežu na drevenú základňu, ktorú sme mali doma, na točenie s nimi a pozeranie cez diery v nich. Veľmi ho to baví a má to rád. Nechávam mu ich voľne položené na stole v jeho izbe a občas k nim ide a rozsvecuje si ich a pozoruje. V tme to má naozaj krásny ukľudňujúci efekt. Veď uvidíte vo videu, ako sa im teší :)

Veríme, že ste sa z nášho článku niečo dozvedeli a že sa tešíte na ďalšie naše recenzie. Veľmi pekne ďakujeme DiakoninO za krásnu spoluprácu a tešíme sa na ďalšiu. Môžete aj očakávať súťaž o 10 eurový kupón na nákup v tomto eshope. Už čoskoro...

*nesponzorované

close

Kontaktný formulár