SK23 0900 0000 0051 1953 9794

Priatelia, dovoľte nám predstaviť našu druhú bartrovú spoluprácu a to s nádherným eshopom svojtka.sk. Tento eshop Vám snáď ani nemusíme predstavovať, pretože ich knihy, vzdelávacie pracovné zošity snáď pozná každý. Zaslali nám krásne knihy a pracovné zošity a my sa samozrejme podelíme aj s inými deťmi, ktoré to potrebujú tiež a samozrejme aj súťažou pre Vás.

Vybrali sme s Ondrejkom tie knihy a pracovné zošity, ktoré sa páčili jemu a prispôsobili výber hlavne tomu, aby s nimi vedel a aj chcel pracovať.

Prvou knihou je Čo sa deje na lodi

nalodi1

Táto kniha má pevnu väzbu a je interaktívna v zmysle, že sa na nej dajú hýbať - otvárať - ťahať - otáčať - časti v rozprávke. Je nádherne ilustrovaná a farebná.

nalodi2

Druhou knihou je na ten istý princíp Čo sa deje v lunaparku

park1svojtka

Tá sa Ondrejkovi páči asi najviac, už viackrát mi ju priniesol, že si so mnou chce čítať.

park2svojtka

Ďalej sme pracovali so zošitom Veľké samolepky pre malé ruky

samolepky1

Ondrejko zbožňuje nalepovať nálepky, takže toto bola jasná voľba. Mám na ňom veľmi rada keď sa snaží byť presný a precízny pri nalepovaní nálepiek. A to platí aj pri takýchto pracovných zošitoch. Tentokrát sme si nielen lepili nálepky, ale aj som sa mu snažila príbeh čítať a ukazovať ho. Celkom ho to bavilo, takže určite si ešte nejaké zaobstaráme. Doteraz sme totiž nálepky nalepovali do prázdneho zošita a učila som ho úchop, aby vedel pochopiť ako nálepku odlepiť, potom prilepiť na miesto na papieri, ktoré mu ukážem a som rada, že sme to robili, lebo teraz mu to ide naozaj pekne.

samolepky2 samolepky3 samolepky4

Ďalším pracovným zošitom plným nálepiek a krásných máp je Atlas sveta

atlas1 atlas2/p>

Obsahuje 150 nálepiek a na konci Vás čaká kvíz. Je tam krásne rozprávanie o daných svetadieloch a pamiatkach. Skutočná nádhera.

atlas3

Ako posledný pracovný zošit si Ondrejko vybral na podobnú "notu" a to Vlajky celého sveta

vlajky1

Tu opäť nájdete nálepky a skvelé info o nich, fakty a históriu. Je tu viac ako 190 nálepiek. Nádherne spracované

vlajky2

Možno táto recenzia vyznieva sladko, ale naozaj knihy a pracovné zošity zo svojtky proste doma milujeme a máme ich veľa. Nielen tento typ, ale aj klasické knihy. Myslím, že pomaly dozrieva čas na Vianočné darčeky, my určite nakúpime aj na svojtke. Verím, že veľa z Vás potvrdí a po prečítaní si uvedomí, že máte doma od nich minimálne jednu knihu. A možno aj vďaka nášmu OZ, pretože väčšinu súťaží máme práve s ich nádhernými knihami a zošitmi.

Svojtka je láska :) A my im ďakujeme za ich krásnu podporu.

Nezabudnite sa tešiť na video z práce s knižkami a zošitmi od samotného Ondrika a tešte sa aj na súťaž :)

*nesponzorované