SK23 0900 0000 0051 1953 9794

Priatelia, je nám veľkým potešením predstaviť Vám našu prvú bartrovú spoluprácu s eshopom hopla.sk. Eshop nám zaslal pre nášho Ondrejka vzdelávacie hry a my Vám ich teraz predstavíme a možno aj odporučíme 😊 Naše spolupráce sa budú zakladať na dojmoch z jednotlivých hier, úprimnej recenzii a fotkách i videách postupu „práce“ s nimi. Špecifikácie danej hračky si viete pozrieť priamo vždy na linku, ktorý Vám ku každej z nich priložím 😊 Dovoľte nám na začiatok eshopu hopla.sk - https://hopla.sk/ - poďakovať, že do toho s nami išli. Vážime si ich podporu a aj to, že Vám môžeme konkrétne hry, či hračky otestovať a zrecenzovať. Na konci recenzie na Vás čaká prekvapenie a to súťaž 😊 Prvou hračkou je Drevená skladačka - Balančná vežička, je kvalitne spracovaná, ale to by sme písali pri každej hračke, pretože sú naozaj kvalitné všetky. Veď sami uvidíte na foto a videách.

Drevená skladačka - Balančná vežička

vezicka1 vezicka2 vezicka3

Pri tejto veži bolo pre Ondrejka trochu mätúce, že nevie ako ju ma poskladať, ale vyriešili sme to tak, že sme vlastne vežu z obalu hračky použili ako predlohu. Po čase, keď ju už mal párkrát poskladanú, zistil, že sa dá postaviť aj na krivo a to sa mu veľmi páči a smeje sa, že ju môže aj zhodiť.

vezicka4 vezicka5

Montessori drevená skladačka s predlohami - Deň a noc

Druhá hračka je Montessori drevená skladačka s predlohami - Deň a noc. Skladačka je skvelá pre rozvoj logického myslenia, jemnej motoriky a detskej predstavivosti.

dennoc1 dennoc2 dennoc3 dennoc4

V balíku nájdete skladačku, karty s predlohami a vrecúško. Veľmi praktické balenie. Skladačka sa Ondrejkovi páči, má ju rád, len sa občas hnevá, že nechápe predlohám. To však, ako my už vieme, chce len čas a zvyknúť si. Za mňa je super praktické to vrecúško, lebo večne takéto skladačky strácame 😊 Predlohy sú prehľadne spracované a karty majú kvalitný materiál, ako celkovo tieto hračky. Zatiaľ ju skladáme spolu, ale čoskoro sa naučí pekne sám.

dennoc5 dennoc6

Drevená farebná mozaika s veľkými kolíkmi

Tretia hračka je Drevená farebná mozaika s veľkými kolíkmi. Je zameraná na rozvoj jemnej motoriky a tvorivého myslenia u detí.

koliky1 koliky2 koliky3 koliky4

Tak táto mozaika u nás boduje. Praktickosť a cena je top! Aj na cesty. Ak by sme mali z týchto všetkých hier vybrať jednu jedinú, ktorú musíte mať, bola by to práve táto mozaika. Samozrejme, Ondrik ju najviac odporúča 😊 Balenie super, spracovanie kvalitné a krásne. Predlohy s obrázkami z oboch strán a k nim ešte predloha na zoradenie iba bez obrázkov. Naozaj sa s ňou dá hrať a „pracovať“ aj pekných 15 minút a my, všetci, čo máme doma autistu, vieme, že to je na nezaplatenie. Túto zatiaľ ako jedinú hru Ondrej zvládne aj sám. Pekne si vyberie obrázok, poukladá, uloží a znova 😊 Veľmi ho to baví, takže Ondrejko odporúča všetky tieto hry, ale túto najviac, hehe :)

koliky5 koliky6 koliky7

Samotvrdnúca modelovacia hmota Creall DO - DRY biela 500 g

Štvrtou vecou je Samotvrdnúca modelovacia hmota Creall DO, ktorá tvrdne na vzduchu a nie je treba ju piecť.

hmota1

Priatelia, toto bola sranda. S Ondrejkom sme si dali na jeho pracovný stôl obrus, pripravila som mu rôzne komponenty, že niečo teda vytvoríme. Keďže Ondrik modelovať veľmi nevie ešte, pomáhala som mu a vytvorili sme nakoniec pekného vtáčika a snehuliaka s hrncom na hlave. Najviac si užíval, že mohol na snehuliaka pridávať trblietky 😊 Ak Vaše deti majú tieto hmoty a modelovanie radi, kľudne skúste. Pracovalo sa s ňou príjemne, nenarobila veľa špiny a neschla príliš rýchlo. Určite si postavičky ešte pomaľujeme, ak bude mať Ondrejko náladu.

hmota2 hmota3 hmota4

hmota5 hmota6

A ako posledná vec je prekvapenie pre Vás, súťaž o nádhernú maňušku lienka Lenka, ktorá rozvíja reč a fantáziu u detí:

lienkadoclanku

Je extrémne hebká, veľká a nádherne spracovaná, skvelo sa s ňou manipuluje a určite poteší každé dieťa. Link na lienku Lenku: https://hopla.sk/produkt/manuska-lienka-lenka A čo musíte spraviť, aby ste ju mohli vyhrať? Dať like na fanpage hopla.sk a like na našu fanpage – nevyAUTuj AUTistu a napísať do komentára, ktorá hračka z článku Vás podľa recenzie najviac zaujala.

Ďakujeme, že ste článok dočítali, čoskoro pridáme aj video, ako Ondrejko s hračkami pracuje.

Tešte sa.

*nesponzorovaný príspevok